Odwołania dotyczące opłat dodatkowych - najczęściej zadawane pytania

Jak wnieść odwołanie?

Odwołanie należy wnieść w formie pisemnej. Odwołania dotyczące opłat dodatkowych przyjmowane są wyłącznie w formie e-maila pod adresem wezwania@apcoa.pl, a w razie braku możliwości napisania e-maila – pocztą na adres: APCOA Parking Polska Sp. z o.o., Rondo ONZ 1, 00- 124 Warszawa. Nie przyjmujemy odwołań w formie telefonicznej.

Ile mam czasu na przesłanie odwołania?

Korzystający z parkingu kwestionujący zasadność wystawienia wezwania może wnieść odwołanie w terminie 7 dni od dnia wystawienia wezwania. Odwołania złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane.

Ile czasu muszę czekać na odpowiedź?

Odwołania rozpatrywane są według kolejności zgłoszeń, w miarę możliwości w terminie do 30 dni. Termin ten może ulec wydłużeniu w przypadku dużej ilości zgłoszeń. Dokładamy najwyższych starań, aby udzielić odpowiedzi w najszybszym możliwym terminie.

Czy w sytuacji, w której składam odwołanie muszę uiścić w ciągu 7 dni opłatę dodatkową?

Nie. Po wniesieniu odwołania należy wstrzymać się z uiszczeniem opłaty dodatkowej do dnia uzyskania odpowiedzi. W razie uznania odwołania opłata dodatkowa jest anulowana. W przypadku decyzji odmownej klient zostaje o tym fakcie poinformowany mailowo lub za pośrednictwem Poczty Polskiej (w przypadku korespondencji pocztowej) i jest zobowiązany do uiszczenia opłaty dodatkowej w ciągu 7 dni liczonych od dnia uzyskania odpowiedzi.

Jakie informacje powinno zawierać odwołanie?

Odwołanie powinno zawierać następujące informacje: data wystawienia wezwania, numer wezwania, numer rejestracyjny pojazdu, imię i nazwisko, adres zamieszkania oraz krótki opis powodu składania odwołania.

Co mam zrobić, kiedy druk wezwania do wniesienia opłaty dodatkowej zostanie zagubiony?

Jeżeli druk wezwania do wniesienia opłaty dodatkowej zostanie zagubiony, opłatę należy wnieść na poniższy numer konta, w tytule przelewu podając numer rejestracyjny pojazdu: MBANK 12 11 40 10 10 0000 54 28 0000 10 04